Vilken plugghäst jag är!

Herregud va jag läst idag...och skrivit...och läst ännu mer..och druckit kaffe...och skrivit igen. Har nog suttit och pluggat ungefär sju timmar idag. Jag vill bara känna att jag kommit igång ordentligt med tentorna så man kan slippa känna sig så jävla stressad hela tiden. I morgon är det föreläsning på förmiddagen och så ska jag hinna med att ta tuberkulos vaccinationen som ordinerats av skolan också. Lär bli en hel del springande på UMAS område känns det som. Dagis har planeringsdag i morgon och har stängt, så snälla svärmor kommer upp och passar busungarna på förmiddagen. Senare mot kvällen drar jag och barnen till Halmstad över helgen. Kristian ska iväg och fiska så då tänkte jag att det är lika bra att hälsa på lilla mamma lite. Ska gå och köpa lite höstkläder till Noelle, bla en riktigt bra fleecetröja måste införskaffas. Nä nu ska det badas och sen hoppar jag direkt i säng!

Vill ha denna fina fleecetröja från PO.P!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0