Trötta barn..

.. men glada barn idag! En trevlig dag på lekplatsen på eftermiddagen med alla barnens kompisar ute. Börjar nog allt bli lite nervös inför seminariet i morgon trots allt, men jag orkar inte sätta mig och läsa vetenskapliga artiklar nu. Har läst dom några gånger redan och jag hoppas att det ska räcka. Innan idag när jag var på väg hem från Maxi tänkte jag att jag skulle ta ringvägen så att jag kunde testa köra den nya bilen lite snabbare (den är riktigt härlig att köra). Det slutade med att jag tog fel avfart och hamnade i Staffanstorp. Kristian väntade här hemma på mig, han var stressad och behövde bilen så han va inte så glad när jag ringde och rapporterade var jag var. Det är också typiskt mig.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0