Tack mamma!

Tack till min kära mor som körde från Halmstad tidigt igår morse och tog VAB med barnen så att jag kunde gå till skolan. Gårdagen började riktigt illa, Kristian vaknade av samtal från flera grannar som ringde och berättade att nån gjort inbrott i hans firmabil. Rutan hade dom krossat med järngrejen som man torkar fötterna på utanför porten och sen hade dom tagit hans gps (inte så bra gjort att lämna den i bilen även om den var gömd) och ett dyrt mätinstrument. Skitkul. Noelle vaknade natten mellan sön-månd och då hade hon också fått feber så dom fick stanna hemma båda två och kurera sig. Theo har varit feberfri sen i söndags och Noelle har inte haft feber sen igår, så i morgon blir det dagis igen och jag måste PLUGGA!! Har seminarie igen om en vecka ungefär och två tentor och ett grupparbete på ingång så det är SJUKT mycket. Min räddning i skolan är min fina (?) "muggtermos" som Kristian köpte till mig i nån fiskeaffär tror jag. Riktigt bra att ha med kaffe som håller sig varmt länge dessutom. Den rymmer en hel del också så att jag håller mig vaken i skolan haha... Något som alla studenter borde äga!

Min röda mikrofon...ser i alla fall ut som en =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0