Synd om min lilltå

Seminare i morgon! Första examinationstillfället och nu har jag pluggat färdigt känner jag. Hann med en snabb runda till Maxi också för att inhandla lite nödvändigheter. Igår natt när Theo vaknade och jag sprang halvsovande genom lägenhet slog jag i lilltån i korgstolen i hallen. Hann liksom inte fatta riktigt hur ont det gjorde och när jag tände ljuset för att kolla efter en stund så blödde det ganska mycket. Hade rivit upp en stor bit. Nu sitter jag här med en megasvullen lilltå och kan knappt ha på mig skorna. Typiskt mig liksom. Pratade med barnkliniken tidigare och fick reda på att Noelles värden är näst intill normala nu! Så skönt så jag kan inte beskriva det med ord!! Ska ringa till vårdcentralen också och boka tid så att dom får kolla hennes hb eftersom hon är så trött. Givetvis kan det vara omställningen att jag börjat skolan och dom längre dagarna på dagis som gör att hon är så trött just nu, men jag vill ändå kolla. Mest för att utesluta liksom.

Supergoda glutenfria mandelkakor och salta kex som jag handlade till min docka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0