Söndag igen

Gud va trött jag är! Lugn dag hemma, åskväder och lekplatsen på eftermiddagen. Sen middag med Erica, Borko och kidsen. Full rulle här hemma med fyra barn! Nu är det dags att varva ner och kolla lite på tv innan sängen. Nästa vecka är jag i skolan varje dag, vi har kommit igång nu och det är ganska mycket att läsa. Hoppas min jacka från HM kommer i veckan, jag vill ha den nu! En trevlig helg som gått lika snabbt som det brukar göra. Jag är bara tvungen att lägga upp en länk på underbara parodin på svenska hollywood fruar eftersom jag och Åsa pratade om den igår. Fortfarande lika rolig!



Kommentarer
Postat av: Therese

Titta! Det gick ju bra att få in videon :)

2011-09-12 @ 10:55:00
URL: http://www.rosakoriander.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0