Skolan hela dan

Jag är så tröttttttt......Varit på högskolan precis hela dagen och sammanställt vårt grupparbete och haft övningar. Tandborstningsmomentet kom idag...usch! Tycker inte att det är jobbigt att borsta på nån annan, men att nån ska borsta mina tänder...nää. Man får verkligen ett helt nytt perspektiv på hur det är att vara i behov av vård. Idag konstaterade jag också att det inte funkar att köra bil varje dag till skolan, alldeles för dyrt med parkering. Kristian stack och kvällshandlade på Coop och vips hade jag en ny cykel. I vardagsrummet dessutom eftersom den skulle monteras. Ja inte för att jag har nån gammal cykel, har inte cyklat på typ tio år. Undrar i mitt stilla sinne om jag är så lämpad att bege mig ut i Malmötrafiken på två hjul. Men det återstår att se. Cyklas ska det göra, i alla fall när vädret tillåter. Och när jag orkar. Och när jag inte har kjol.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0