Sängläge

Gick upp kvart i sex i morse så nu är jag riktigt trött. Börjar så smått komma in i studentlivet igen. Barnen kom i säng tidigt i kväll också som tur var, dom blir inte allt för glada av att bli väckta strax efter sex. I morgon blir en lång dag i skolan för mig och en lång dag på dagis för pluttarna. Idag efter skolan passade jag på att köra inom Blomsterlandet (heter dom så?) och köpa en riktigt stor och fin orkidé. Tänker inte berätta för Kristian vad den kostade haha.. så fin! Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på tv tills jag somnar. Kristian ska kolla på fotboll med en kompis så jag håller mig undan, inte riktigt social i kväll känner jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0