Rätt storlek!

Äntligen har mina G-star jeans kommit in i rätt storlek! Kristian ska åka och byta dom nu i eftermiddag. Dom gamla töjde sig alldeles för mycket och jag fick byta dom även om dom var använda. Super! Nu får jag inte gå upp ett kg för då kommer jag inte i dom nya.
Igår var förresten dietisten ute på Noelles avdelning och höll föreläsningen om celaiki, så nu vet dom vad dom behöver veta i alla fall. Slarvas det nu så kan ingen skylla på okunskap.  En av lärarna kom fram till mig i veckan och berättade entusiastiskt om att dom minsann skulle få information om celiaki helt ovetandes om att det faktiskt var jag som ordnat det. I eftermiddag blir det nog mest mys med barnen, Kristian lovade Noelle att han skulle handla jordgubbsglass så jag misstänker att det kommer bli en massa gott sen. Jag är så sugen på ostbricka och ett glas vin! Det ska jag fixa i kväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0