Praktik

Det var intressant på praktiken idag måste jag säga. Underligt att gå med sjuksköterskan istället för att springa runt med undersköterskorna som man alltid gjort. Verkligen helt andra arbetsuppgifter, ok det visste jag men det blev så konkret nu när man kom ut som sjuksköterskestuderande. Shit va jag har mycket att plugga också...så mycket att jag har låst mig totalt och inte kan läsa alls.. Jag gör så ibland när jag blir för stressad. Ska försöka beta av ett moment i taget, seminarium på måndag, tenta inlämnad torsdag, nytt seminarium veckan därpå och ny hemtenta inlämnad då också. PUST! Helt färdig nu. Cyklade på mitt nya vrålåk till praktiken idag, gick väl hyfsat fast jag vinglade nog en hel del i början..haha herregud va det var längesen jag cyklade. Måste köpa cykelbelysning pronto innan jag får böter. Det blir ju inte direkt ljusare på morgonen framöver. Har också kommit fram till att jag ska klippa lugg igen nu när sommaren är över och rakpermanenta igen. Måste få tag på Melinda och boka en tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0