Pissväder och pisshumör

Underbart med all positiv energi jag sprider för närvarande. Dagen började med stress, skrik, gnäll och genomblöta strumpor på väg till skolan. Sen åkte jag ändå hem tidigare för det var föreläsning i studieteknik och jag inbillar mig att jag är ganska teknisk redan. Nä men förkylningen tog ut sin rätt och eftersom det inte var någon viktiga föreläsning så begav jag mig hemåt istället. Passat på att hämta böckerna från Adlibris som kommit och lite annat. Ska strax gå och hämta mina små på dagis. På fredag, efter påtryckning, kommer dom och tittar på spisen och skickar ett utlåtande till Folksam. Mitt humör är verkligen inte på topp, ska försöka göra denna dagen lite bättre nu och gå och krama mina barn.

Dyr kurslitteratur




Otroligt vacker sminkning på Noelles sminkdocka. Speciellt det lila i pannan. Älskade lilla trollet är så duktig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0