Packad och klar

Städat undan snabbt, packat barnens och min väska inför helgen i Halmstad. Kristian är uppe i Skara och hämtar vår nya bil så han kommer till Halmstad på vägen ner. Ska bli skönt att komma bort lite efter dom här dagarnas kaos. På måndag ska en reparatör komma hit och mer eller mindre bara konstatera att spisen inte kan lagas och skicka papper till försäkringsbolaget. Hoppas att det går fort för vi kan inte ha den såhär med vassa glasskärvor på framsidan. Det finns tydligen något man kan köpa för att fästa spisar i väggen så att dom inte välter har jag fått reda på nu. Hade inte en tanke på att spisen kunde välta och ingen aning om att det fanns något att fästa dom med. Synd att vi behövde få reda på det på detta sättet. Nu ska kära höggravida Katti komma på ett snabbt besök innan barnmorskan. Det bli med största sannorlikhet sista gången jag ser henne med mage =) Får se om jag kan blogga i helgen annars blir det söndag! Trevlig helg alla!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0