Nu får det räcka på ett tag

Inga fler missöden nu tack, jag börjar bli ganska sönderstressad och trött. Idag vid ett obevakat ögonblick klättrade Noelle på ugnen och hela spisen välte över henne. Hon är inte skadad TACK OCH LOV!! Lite ont i ena foten bara. Spisen däremot är ganska skadad. Två månader gammal spis, med andra ord helt ny och nu ser det ut som att nån lagt en bomb i den och sprängt den. Hela glaset på ugnen gick i tusen bitar. Jag är såååå glad att Noelle inte skar sig, det hade kunnat sluta illa. Har ont i huvudet nu, tänkte plugga men jag väntar till i morgon för energinivån är på noll nu. Hoppas att barnen mår lite bättre i morgon så att dom kan gå till dagis och leka av sig lite, jag ska plugga och packa lite för vi drar till Halmstad i helgen. Skönt att komma hem till mamma lite...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0