Nope, inget plugg i kväll

Orkar bara inte.. Idag fick vi mata varandra i skolan och i morgon ska vi tvätta varandra..haha..Bra övningar så att man får känna på hur det känns att vara beroende av nån annan men dock lite jobbigt också. Tror att vi har nåt tandborstningsmoment sen också...usch det kommer vara värst av alla övningar. Inget ovanligt som hänt idag, lekplatsen as usual efter dagis med tillhörande motion à la springa efter Theo överallt för annars drar han. Nu kaffe och choklad (fan jag får lugna mig med godiset nu) och Jotex-katalogen. Jag ÄLSKAR att köpa julgrejer!! Har aldrig gjort det innan jag fick barn, men nu när vi brukar ha julafton här så har jag blivit lite besatt haha.. Speciellt mysbelysning och gardiner, måste va lite stämning liksom. Får dock INTE bli för mycket och smaklöst för det är det värsta jag vet. Tror att jag ska beställa dom här fina gardinerna med stjärnor i alla fall!



Det är bara för pappa att klättra efter barnen =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0