Innedag

Idag har vi stannat inne precis hela dagen. Eller ja, förutom Noelle och Kristian som i skrivande stund är på kalas. När Theo hade sovit middag var han jättevarm och när jag tempade honom hade han 39,2 graders feber. Det går halsfluss på dagis och jag hoppas att det inte är det han åkt på. Usch! Så jag och Theo fick bli utan kalas idag och stannade hemma och badade och kramades istället. När han blev trött för en stund sen gick han själv in på sitt rum och satte sig i sin fåtölj och väntade på att jag skulle fatta vinken. Min söta plutt!! Det var bara att lägga honom i sängen och säga god natt och sen somnade han direkt. Vi får se hur det blir med dagis i veckan. Har han feber i morgon kommer nog min mamma ner och tar VAB (kristian kan ge henne sin VAB) och stannar måndag-tisdag eftersom jag har viktiga föreläsningar och Kristian är fullbokad med jobb. Det är alltid ett himla pusslande.

Min lille sjukling


Kommentarer
Postat av: Anna

Stackars lillplutten. Hur e det nu?

2011-09-19 @ 20:19:45
URL: http://annatje77.blogspot.com/
Postat av: sandra

Jo då det är bra nu hoppas jag. Ingen feber sen i helgen =)

2011-09-20 @ 21:08:05
URL: http://sandrabloggarnu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0