Höstblåsor?

Noelle har haft hög feber i natt och sa att hon hade ont på tungan så antingen är det en släng av höstblåsor eller så är det bara en vanlig förkylning med förkylningsblåsor i munnen.. ja vad vet jag. Hoppas hoppas hoppas att hon är frisk till måndag för jag har riktigt mycket i skolan nästa vecka.. Så tjatigt med alla dessa infektioner som bara går runt nu, man blir aldrig frisk. Idag har jag shoppat en massa här i Halmstad. Noelle var hemma hos mormor och lekte och jag och Theo gav oss ut en runda på stan. Lyckades smälla nästan 2000kr...ooops! Nä egentligen fyndade jag en massa. Hittade allväders-set till Noelle på Stadium, gummistövlar, fleecetröja på PO.P och lite annat som var till mig. Glömde vagnarna hemma så jag fick låna en sulky av snälla Erika så att jag kunde ta med Theo ut. Hade ju inte direkt funkat att BÄRA runt 12kg en runda i stan..min rygg är redan totalt utsliten. Hoppasa att min prinsessa blir bättre snart!


Kommentarer
Postat av: Erika

Snäll hon är, den där Erika =)

2011-09-25 @ 20:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0