Godis

Dyker ner i jättepåsen lösgodis från Hemmakväll och myser. Båda barnen var supertrötta och gnälliga efter dagis, så dagen fortsatte tyvärr i samma anda som den började. Dom somnade redan halv sju i kväll båda två.  Beställt ännu mer kurslitteratur, blir totalt ruinerad, och plockat lite här hemma. Idag när jag hämtade Theo blev han alldeles överlycklig när han såg mig och Noelle i fönstret för att sekunden senare, då jag försvann i fönstret för att gå in, bli jätteleden och gråta. När han sedan såg oss i kapprummet sprang han mot mig med öppna armar, trodde jag.. han sprang rakt förbi mig och slängde sig runt halsen på Noelle. Han älskar sin syster!




Kommentarer
Postat av: Anna

Gullfisen då.....<3 Härligt med syskonkärlek.

Jag vet kurslitteratur är sjukt dyrt, jag brukade kopiera förr som fattig student, hade inte orkat det idag dock...det är ju inte lagligt heller..he he!

2011-09-05 @ 20:08:09
URL: http://annatje77.blogspot.com/
Postat av: Å-C

Det känns igen det där med att man möts av ett glad liten som rusar mot.... storebror :) Men det värmer ju extra i hjärtat!

2011-09-10 @ 20:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0