Första seminariet..check!

Klarade seminariet från helvetet! Hade själv inte kallat det ett seminarie utan snarare ett rent läxförhör inför klassen när vi blev utpekade och fick redogöra för skitsvåra frågor inför alla..hemskt! Klarade det dock galant för jag hade turen att få lätta frågor, men tyckte synd om vissa andra som inte hade samma tur. Det var många frågor som jag inte hade kunnat svara på. Men nu är det klart i alla fall. Just nu är jag själv hemma och myser med en kopp kaffe, ska försöka hålla mig från chokladen i kväll. Nästa vecka tänkte jag sticka bort till Friskis o svettis och köpa mig ett träningskort, tänkte börja med styrketräning eftersom jag fortfarande har ont i benet. Fördelen är ju att man kan gå och träna när man vill, inte så många pass med aerobic och liknande mitt på dagen. Tänkte att jag går och tränar dom dagarna när vi inte har så många föreläsningar. Måste komma igång igen!!

Skitbra låt, äntligen pallat ta reda på vad den heter =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0