En helt vanlig dag

Tidig morgon med trötta barn som inte ville gå upp. Var i skolan till två och sen hämtade jag och Kristian två extremt övertrötta barn på dagis. Middag hos svärmor och sen lekplatsen resten av eftermiddagen. Inget sådär överdrivet intressant att skriva om just idag. Jätteintressanta föreläsningar i skolan, förmiddagen handlade om elimination och efter lunch var det en kort föreläsning om etik. Måste läsa i helgen, det är en del att hålla reda på. Men dock riktigt kul! Nu är det kaffe och Toblerone som gäller =)




Kommentarer
Postat av: Anna

Gottegris. Jag fixar inte håll vikten alls...på tal om dina G-star jeans alltså. Du fick inte gå upp ett gram, hur fixar du det med all choklad? Jag har gått upp...en del..hmmmmmm....skittrist..men jag tränar på hoppas det räcker i slutändan eller ngt. Kan inte sluta med gott ;)

2011-09-10 @ 12:58:00
URL: http://annatje77.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0