Bråk dag

..har det minst sagt varit idag. Noelle har varit på krigsstigen hela dagen, antagligen för att hon är trött. Det resluterar till slut i en ännu tröttare mamma som blir irriterad och sur. Nu sover dom små i alla fall och jag tar det lugnt en stund innan mitt pluggmaraton börjar igen. Skrev nog typ tio sidor innan idag, och det är inte hemtentan utan bara seminariet det.... Efter middagen ikväll tyckte barnen att det var kul att dra ut alla mössor, vantar och annat krafs ur garderoben i hallen. Jag har varit själv hemma hela kvällen så jag har haft en del att göra om man säger så. Inga föreläsningar i morgon heller, ska åter igen begrava mig i böckerna här hemma.  Tog förresten celiakiprov innan idag, ska bli spännande och se om jag också har det..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0