Bebis!

Idag fick Katti sin lilla bebis!! Så kul!! Minns hur underbart det är att se sitt barn för första gången..oslagbar känsla! Stort grattis till Katti och Magnus!
Här har det varit lugnt idag. Trodde jag skulle till högskolans välkomstdag, men när jag läste planeringen av dagen kände jag inte mig så sugen. Mest information om bostäder, utlottning av nån cykel osv. Kändes mer givande att stanna hemma och plugga lite. Men guud va jag blir rastlös när jag är hemma själv!! Idag hade jag inte så mycket mer att göra än att läsa några kapitel. Jag har liksom fantiserat om hur mycket jag skulle göra om jag bara fick en timme att ägna åt vad jag vill, och sen får man det och då bara sitter man och glor helt jävla handlingsförlamad.. Har jag fler såna dagar så ska jag ringa och boka tid på Friskis och Svettis och gå och träna nåt som inte gör att jag får mer ont i ljumsken. Tyvärr har jag fortfarande skitont i den så inget joggande här inte. Tog en kopp kaffe hos min kära granne Erica på förmiddagen och sen åkte jag och handlade och pluggade lite. Barnen har varit på strålande humör mestadels av dagen, fler sådana dagar tack! Det är underbart med glada barn!

Nya gardiner i vardagsrummet, tack till min kära mamma som hjälpte mig sy till dom! Blev riktigt fint.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0