Barnen redan i säng

Va trötta barnen var efter dagis idag! Somnade redan kl sex båda två. Jättebra för i morgon är det dags att gå upp redan vid sex på morgonen och dom behöver verkligen få sova ut. Jag gillar inte riktigt det här med så stora barngrupper på dagis, det blir för stökigt och för hög ljudnivå och Noelle har aldrig varit bra på att klara av en sådan miljö under längre tid. Hon blir alldeles för överstimulerad och det behövs inte mycket för att hon ska explodera när det har varit för mycket som hänt under dagen. Så fort hon kommer innanför dörren hemma kommer gråten och jag kan riktigt känna hur mycket hon behöver lugn och ro. Fick i princip tvinga henne att gå och lägga sig idag, hon var SÅÅ arg, och när hon väl var i säng somnade hon på typ tio sekunder. Jag hann knappt säga god natt förrän hon snarkade. Theo var också jättetrött och gnällig, bra att dom sover nu så behöver dom inte vara så trötta i morgon bitti. Hatar att väcka dom tidigt på morgonen! Mina små änglar.

Äntligen fått lite sådär lagom långa naglar och målat med mitt favvo nagellack =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0