Tröttheten tar över

Efter fyra dagar som bara kretsat runt att ta hand om en febrig bebis så är jag officiellt helt färdig. I morgon ska båda pralinerna till dagis och jag ska plugga ihjäl mig. Typ. Fattar inte hur jag ska hinna ikapp med två tentor tilll nästa vecka och ett seminarie på onsdag men det är väl bara att kämpa på. Ingen har sagt att det ska vara lätt att plugga med två små barn. Idag blev det inneaktiviteter hela eftermiddagen pga vädret. Jag och Theo byggde med klossar och Noelle och Kristian bakade en glutenfri chokladkaka. Har äntligen fixat mina glasögon så nu kan jag läsa utan att kolla genom ett stort jävla streck på vänster öga. Nä nu är jag sjukt trött, kvällen kommer i princip bara fortsätta med att jag dricker upp mitt kaffe och sen ska jag minsann gå och lägga mig. Fryser konstant om fötterna också, måste köpa mig ett par riktigt mysiga innetofflor inför vintern.

Man kan gömma sig i klossarna också..













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0