Tentaplugg

..hela dagen. Blev klar med hemtentan idag i alla fall, riktigt skönt. Fortfarande mycket att tänka på och känner mig trött och sliten. I morgon ska jag ta en lugn dag och titta lite på nästa moment till skolan men ska försöka få lite annat gjort med. Tänkte köpa morEPAs olja med omega3 till Noelle och kolla lite på höstskor till Theo. Noelle fick sina fina Kavat-kängor idag i rätt storlek. Dom är riktigt fina och hon verkar tycka om dom. Min lilla plutt kan ju ha väldigt starka åsikter om vilka skor som hon ska ha på sig. I kväll var Kristian på föräldramöte på dagis, jag tänkte gå men kände bara att jag inte orkar. Somnade inne hos Noelle när jag nattade henne och vaknade inte förrän Kristian kom hem typ två timmar senare, helt disorienterad och trodde att det var morgon. Idag var det fotografering på dagis för lilleman och han va världens sötaste i sin skjorta. I morgon är det Noelles tur, hoppas att jag får på henne fina tröjan jag handlade förra veckan...allt är en förhandlig med henne just nu.

Mammas älsklingar i morse innan dagis





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0