Stressad

Helt sönderstressad. Inte godkänd på första tentan, renoveringen började finemang med fuktskador från badrummet in i garderoben, Theo har öroninflammation igen och måste få en ny pencillinkur...Jag orkar bara inte. Kaos hemma med saker överallt, så SJUKT mycket att plugga redan och så omtenta på det....och ett barn som inte sover pga ont i örat.. Fy. Jag drar till halmstad i helgen i alla fall med barnen så får Kristian fixa i ordning här hemma så gott det går. Alla fina vänner i Halmstad...jag kommer inte orka hälsa på denna helgen, ska vila och plugga så mycket som möjligt. Over and out.

Kommentarer
Postat av: loket

vad händer med bloggen? har den fått stryka med pga vintersjukor och plugg (vilket är vidrigt eftersom man aldrig aldrig känner sig riktigt ledig). Hoppas ni mår bättre, s¨åg på fejjan att det varit tufft. Stora kramar!!!!!!!

2011-12-01 @ 05:38:35
Postat av: Sandra

Ja, man är ju inte den rikaste kvinnan i världen precis. Jag får ut ca 8500 i månaden (tar ut 5 dagar i veckan) och Daniel jobbar som timvikarie, så inkomsten är alltid olika. Vi klarar oss, men inget överflöd precis. Hur är de själv? :)

2012-11-09 @ 18:47:15
URL: http://Textavkarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0