Sista dagen innan tentorna ska va inne

Och jag är klar! Lite tid över att fixa saker här hemma och för att ta det lite lugnt. Barnen är på dagis, det har varit en bra morgon utan skrik och nu ska jag plocka undan lite. Kallt ute, börjar bli dags för vinterjacka nu. Köpte mig en ny fin jacka på Zara i förrgår som jag vill börja använda. Dock inte på lekplatsen, där blir det gamla Everestjackan som får stå till tjänst. Igår hälsade jag på Katarina och hennes underbara flicka Freja. Hon har redan hunnit bli sex veckor och det var första gången jag såg henne. Barnen har ju varit sjuka mer eller mindre hela tiden känns det som och jag ville inte åka dit med en massa baciller när hon är så liten. Man glömmer hur små dom är.. När jag höll henne kändes det som att hon inte vägde någonting, och det gör hon ju i princip inte heller om man jämför med mina barn på 13 och 16kg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0