onsdag

Plugg i kombination med barn är inte det lättaste har jag märkt. I alla fall inte när dom är så små som mina är. Men skam den som ger sig. Fick mina efterlängtade skor igår och dom sitter som en dröm. Sjukt fina vinterkängor som jag ska ha länge! Vill gå runt med dom inomhus också.  Nu vill jag att det ska bli kallt så att jag kan använda dom haha.. Ska strax hoppa i ett varmt bad och sen ska jag sova. Varit så trött dom här sista dagarna så jag undrar nästan om jag håller på att bli sjuk. Läste om tjejen som blev mördad av sin sambo i Ystad i början på oktober då min klasskompis kände henne och jag har känt mig så nere hela dagen på grund av det. Hennes dotter är tydligen ett år och utan föräldrar och jag blir så jävla illa berörd så fort det är barn inblandade. Usch!




Kommentarer
Postat av: Anna

Fy va coola. Vilket moget och praktiskt köp. Ha ha ha..jag måste lära mig.....kanon till alla kalla dagar. Klarar de slask?

Mina snowjoggers e oxå sköna. Vill sova med dom....

2011-10-26 @ 20:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0