Hösten är här på riktigt

Vilket väder.. Lämnade in tentan i morse och sen var det föreläsning. Stannade inte så länge för jag hade tid hos Melinda för klipp och rakpermanent så jag gick efter en timme. Sen hann jag faktiskt inte så mycket mer för när vi var färdiga var det dags att hämta barnen. Theo är återigen jätteförkyld och gnällig och Noelle håller nog på att bli sjuk hon med. Även Kristian sa att han hade ont i halsen.. usch ja. Theo va så trött i kväll och han visade själv att han ville gå och lägga sig redan kvart i sex. Han somnade på två röda. Försöker vänja mig vid att ha lugg igen, känns som att man har ett pälsdjur i pannan. Skönt att kunna lägga undan plattången nu igen, har inte tid på morgonen att stå och pilla med håret. Effektivitet är det som gäller när man har små barn! Har massor att läsa men i kväll tänker jag sitta under filten i soffan och kolla på tv. Nya tag i morgon!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0