Efter några dagars uppehåll

Från att ha varit en trött student, småbarnsförälder och entusiastisk bloggare har jag nu förvandlats till en ännu tröttare student och småbarnsförälder som bara inte pallar blogga. Har helt enkelt inte haft lust att skriva en enda rad på flera dagar. Har pluggat nästan oavbrutet när barnen är på dagis och när kvällen kommer har jag inte orkat göra någonting. Visst har jag marginal att bli färdig med tentorna till fredag, men man vet aldrig om barnen blir sjuka och måste stanna hemma från dagis nån dag och därför måste jag vara ute i god tid. Planerar att bli färdig med allt i morgon och om alla är friska ha några dagar att slappna av. Känns som att man behöver det nu. Lite bilder från helgen nedan.

Jag och Noelle bakade kakor i form av sandfötter...

..och Kristian gjorde amerikanska pannkakor till söndagsefterrätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0