Baciller

Jaha, inget plugg idag nä...ska bli intressant att se om jag hinner färdigt med två tentor och ett semiarie på två veckor med sjuka barn. Pricken över i:et är väl om jag också blir förkyld. Och Kristian. Samtidigt. Skulle fixa mina glasögon idag och drog ut en supergnällig Theo för att lämna in dom på Synoptik. Men nähä då hade inte glaset kommit...trots att jag bokat tid och beställt för typ två veckor sen. Och dom kunde ju inte ringt och sagt det så att jag inte behövde ge mig ut. Skitkul. Nu är i alla fall vår torktumlare fixad, tack och lov säger jag. Jaaaa jag vet att det är många som inte har tvätt och tork i lägenheten och inte tycker att jag ska gnälla, men man vänjer ju sig! Tre trappor utan hiss och två ungar plus tvätt..nä jag hade inte fixat det själv. I går köpte vi våra första aktier.. Aldrig köpt aktier tidigare och kan absolut ingenting om det men köpte några aktier i Apple, dom har rasat jättemycket. Får se om vi blir rika =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0