Trött

Satan i gatan va trött jag är idag. Theo har varit vaken ännu en natt och även om Kristian har tagit honom så har jag inte kunnat sova. Han höll för övrigt Noelle vaken också. Fick lite sovmorgon i alla fall men känns inte som att det hjälpte så mycket. Får bli ett stort intag av koffein under dagen. Nu på förmiddagen blev det lekplatsen en stund och lite Nalle puh film. Kollade på filmen "catfish" igår och trots att jag redan då var sjukt trött så kunde jag inte sluta kolla. Mycket annorlunda film men den fångade en verkligen och jag kan rekommendera den för er som gillar lite djupare filmer.














Kommentarer
Postat av: zasata - en emetofob

mmm kaffe är bra :)

2011-08-13 @ 14:24:06
URL: http://zasata.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0