Stressig förmiddag

Guuud va jag har flängt runt. Lämnade Noelle på dagis, första dagen efter hennes semester, sen till en Telenor butik för att försöka fixa en ny mobil, sen coop osv... Noelles första dag på den nya avdelning idag! Hon verkade glad när jag kom och hämtade henne och pratade en massa om dom nya kompisarna på väg hem. Hon var nog lite nervös i morse. Theo ska förmodligen börja sin inskolning i slutet på nästa vecka, det känns jättekonstigt! Usch jag tycker det är skitjobbigt när man ska lämna dom på dagis efter att ha varit hemma så länge med dom...kanske mest jobbigt för mig, inte för honom. Han kommer att ha jättekul med alla nya kompisar, det är jag helt övertygad om. Hoppas att dom passar honom noga för farligare unge får man leta efter. Han kommer att klättra på allt han kan precis som han gör här hemma =)
Ingen ny mobil idag tyvärr, Nokia N8 som jag vill ha fanns inte inne. Dessutom var den mycket dyrare i butik än vad den är på nätet så jag får nog beställa en istället. Funderade på att ansluta mig till Iphone skaran, men vad jag vet så är N8:an den enda som har xenonblixt på kameran och det måste jag ha, så det blir nog en sådan igen.
Handlade i alla fall lite kläder till Noelle, jeansleggings och några tröjor på Kappahl. 50kr rabatt på barnbyxor på Kappahl, alltid något för oss som har en del utgifter vad det gäller vinterkläder till barnen. Ska beställa en overall från Didriksons till Theo på nätet också.

http://www.smilebutiken.se/shop/






Kommentarer
Postat av: Therese

Vad roligt att få följa dig på din blogg! Här har jag också lämnat iväg två barn på förskolan idag, himla märkligt. Kram!

2011-08-08 @ 14:52:41
URL: http://www.rosakoriander.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0