Städning

Båda barnen på dagis igen. Theo är lite förkyld så jag kanske hämtar honom lite tidigare idag. Idag när jag lämnade Noelle på hennes avdelning så gav jag personalen det nya intyget från barnkliniken där det står klart och tydligt att hon ska ha eget smörpaket, egen brödkorg och att dom är skyldiga att ha glutenfria alternativ till henne. Dom kopierade det i två exemplar och en lärare gick och hängde upp det på personalrummet. Super! Känns lite bättre nu. Jag har passat på att städa och tvätta lite, måste hinna handla också innan det är dags att hämta mina pluttar. Det är helt sjukt så mycket leksaker dom har! Vill rensa ut och skänka till nån välgörenhet, men vet inte riktigt vilket... Barnhem, sjukhuset eller helt enkelt ge till Emmaus kanske?

Leksaksberget i vardagsrummet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0