Spex

När barnen sovit middag provade jag nya "rånarmössan" på Theo och det resulterade i att han spexade loss ordentligt för mig och Noelle. Vi satt och skrattade hysteriskt åt honom medan han sprang runt endast iförd blöja och mössan. Min lille komiker! Fick skicka tillbaka den fina Didrikson overallen jag beställt för den var för liten trots att det var stl 90. Eller ja, den passade precis nu men det är ju inte så kallt riktigt ännu och han ska ju kunna ha den hela vintern helst. Jag ska gå och köpa en overall från Kappahl till honom också, dom verkar faktiskt riktigt bra och prisvärda. Rånarmössan är för övrigt från Isbjörn of Sweden och sitter superbra på honom!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0