Sista dagen

...på 16 månaders föräldraledighet.... Gud va tiden går fort. Här sitter jag med en underbar treåring och världens sötaste pojke på ett och ett halvt år.. Och i morgon ska båda va på dagis nästan hela dagen. Hoppas att det går lika bra för Theo nu när det är "på allvar" som det gjorde på inskolningen. Åhhhh va sentimental jag blir när jag tänker på tiden hemma med mina bebisar! Det har varit skittufft, stressigt, har nått nivåer av trötthet jag inte trodde var möjligt men ändå alldeles underbart...
Igår eftermiddag tog vi en runda till Entré och jag köpte ett par höst skor och två oförskämt snygga (och tyvärr även oförskämt dyra) G-star jeans. Shit va snygga modeller G-star har!
Idag har vi bara tagit det lugnt och varit på lekplatsen mellan regnskurarna. Nu ska jag ta mig ett varmt bad och förbereda mig inför första skoldagen i morgon!!!


Noelle cyklade till lekplatsen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0