Shopping

Ungarna har varit på Malmöfestivalen med farmor och farfar och sussar nu gott hemma hos dom. För oss har dagen präglats av lite blandade känslor. Först gick torktumlaren sönder (FAN jag som har drivor med tvätt!!), den tumlar men ingen värme så nu blir det att hänga hela balkongen och lägenheten full med blöt tvätt. Senare på eftermiddagen fick jag äntligen shoppa loss lite kläder att ha till skolan, att man kan må så bra av att köpa kläder..hemskt egentligen, men det är underbart! Köpte linnen, jeans, leggings, två stickade tröjor, underkläder mm..och allt till MIG..bara mig! Det var mycket mycket längesen jag kom hem med så många kassar kläder till mig själv, vanligen är det till barnen.
Sen blev det middag och lite annat gott på Möllan, skönt att komma ut lite. Nu saknar jag mina bebisar...Ska pussa dom massor i morgon.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0