Sängen väntar!

Fyyy så trött jag är! (gud va ovanligt liksom) Föreläsning mellan 11 och 15 idag. Lämnade barnen, körde till skolan och tog en snabb frulle/lunch á la studentstyle innan det var dags för skolbänken. Sen var det föreläsning nästan i ett sträck fyra timmar..helt slut i rutan. I morgon ska jag inte till skolan men dock plugga en del hemma, vi har nån muntlig examination redan nästa vecka (!) och jag ska minsann va förberedd. Känns helt rätt att läsa till sjuksköterska, borde gjort det tidigare. Theo va jätteledsen när jag lämnade honom idag och så att jag hörde honom ut på gatan när jag gick hem. Då grät jag en skvätt själv också haha.. Ringde senare till dagis och då va han glad igen tack o lov =)


Kommentarer
Postat av: Erika

Åh. Lilla Theo och du... tårar som skvätter. =( Kul med skolan! Lycka till med allt i dag. Puss puss puss

2011-08-31 @ 06:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0