Lite egentid

Ja då sover barnen och jag sitter med min kaffekopp och mitt Marabou digestive. Inget springande ikväll, sambon är ju iväg och tittar på Milan-Malmö matchen. Har plockat undan leksakerna i vanlig ordning och nu sitter jag här och intar en massa onyttiga kolhydrater. När jag höll på att plocka undan innan råkade jag trampa på en av dockorna som Noelle fått av några vänner och det var ju så klart en sån där docka som gör en massa ljud. Just denna dockan vetifan vem som har tillverkat egentligen för jag förstår inte riktigt syftet med att en söt liten docka i rosa kläder ska låta som en motorsåg..för de gör den verkligen! Både Noelle och Theo blev rädda första gången dom klämde på den. Usch personligen tycker jag att alla dockor som pratar och rör på sig är lite läskiga, men den här...jag finner inga ord. Ibland börjar den låta av sig själv med. Uppskattas inte.
Jaja, vi åt lax till kvällsmat och Theo roades oupphörligt över att slänga den i mitt ansikte och på golvet. Men det är ju så det är att vara småbarnsförälder. Det är tur att dom är så söta =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0