Lägenheten

Vi har funderat ett tag på att sälja lägenheten och köpa hus, men har nu lagt det på hyllan för ett tag framöver. Jag ska börja plugga och Kristians företag är fortfarande nytt så vi får avvakta lite. Men då och då slår det mig hur mycket jag faktiskt älskar vår lägenhet. Den är inte den snyggaste mest stylade lägenheten, men det är verkligen HEMMA. Jag har nog aldrig trivts så bra i någon annan lägenhet förr. Barnen har egna rum, vi har tvättmaskin (och torktumlare när den inte är sönder) det går utmärkt att bo här ett tag tills ekonomin är mer stabil. Nä vi har ingen trädgård, men vi har en stor underbar och grön gård där barnen kan leka. Älskar våra stökiga 103kvm fyllda med leksaker!


Noelle har hittat två sniglar på gården


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0