Höst

Jag älskar hösten, men den kommer lite för tidigt i år. Tänk så många mörka månader vi har framför oss. Barnen och jag har varit inne hela eftermiddagen och kvällen och dom har varit något rastlösa kan man ju säga. När det var dags att bada tyckte Noelle att det var en bra idé att hämta lite nya leksaker att ha och leka med i vattnet, vilket jag höll med om. Theo var inte sen att hänga på och efter en stunds ouppmärksamhet från mig hade han slängt i alla Noelles kläder som låg på golvet, en leksakskudde och lite annat som inte hör hemma i badvattnet. Sen blev det kvällsmat och lite mys framför Tingeling (filmen-som vi för övrigt har köpt alla tre avsnitten av då det är det enda sätt vi lyckas få lilleman att sitta stilla några minuter). Med andra ord en ganska lugn innedag. Hoppas på bättre väder i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0