Handlat

Jaha då har man handlat ännu mer kläder. Till barnen så klart, sjukt roligt att handla till dom men också riktigt dyrt. Blev overall på Kappahl till Noelle, sen lite annat smått och gott som leggings, tröjor, jeans och annat som behövs till dagis. När jag kom till Entré upptäckte jag att jag glömt mobilen hemma och som den hönsmamma jag är kände jag genast paniken växa. Tänk om det hänt något på dagis och dom inte fick tag på mig.. visst dom kan ju alltid ringa Kristian, men ändå liksom.. Sen slog det mig att det är sjukt vad man är beroende av sin mobil, jag skulle ju bara va iväg i typ en timme. Fan folk har ju klarat sig utan mobiler hur länge som helst och det kan faktiskt va ganska skönt att vara onåbar i någon timme. Förutom för dagis då =)
Kläderna på bilden är från HM och Lindex.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0