Halmstad

Då var vi hemkomna igen, jag och barnen, efter några dagar i Halmstad. Kalas, stranden och shopping har det varit. Handlat lite vinterkläder till barnen, ja jag vet att det är tidigt men det är så mycket som ska handlas i år så jag får sprida ut utgifterna lite. Kvar att handla inför höst/vinter på dagis är nu vinterkängor till båda och overaller till båda. Lilleman har fått regnställ från Didrikson och superfina gummistövlar från Polarn o pyret. Även en jättefin dunjacka från Next här i Malmö. Till Noelle har jag handlat termobyxor från Kappahl (som är jättebra!) och jacka från Didrikson som vi fyndade på rea för bara 170kr!! Superfin är den. Sen köpte jag lite jeans och tröjor till dom nu när det snart är dagisdags igen. Guuud va kul det är att handla till dom..bara så DYRT! Vinterkängor o overaller kommer ju lätt att gå på 2500kr...minst. Köper inte Lindex overaller i år, bara en massa strul med deras dragkedjor.
För övrigt var det sjukt mycket folk i Halmstad, det är "Tall ships race" och riktigt mycket turister. Kunde knappt hitta en parkering utanför min mamma. Hann med att åka en runda till stranden också innan regnet kom igen. Lillemans första dopp i havet =) Vi doppade väl mest fötterna i och för sig, men han älskade det. Noelle fick leka lite med Lea igår, min väninna Erikas dotter. Ja det är alltid mycket som ska hinnas med när man är i Halmstad. Bilder kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0