Fy vilken dag

Var ska jag börja.. Fick hämta Theo tidigare från dagis för han bara grät hela tiden och förkylningen vill inte släppa. Sen får jag ett trevligt brev från CSN att jag INTE är beviljad studiestöd eftersom jag inte skrev färdigt min D-uppsats 2004 och därför inte har fullständiga studieresultat från sista terminen jag hade studiemedel. GAAAAAAHHHHH!!! Jag blir så arg!! Kan söka studiemedel igen när jag har tagit 7,5poäng denna terminen. Skitkul. Verkligen.
Sen har jag haft så sjuk ont i magen hela kvällen och legat dubbelvikt på soffan medan Noelle vägrade lägga sig och är, även hon, jätteförkyld. Torktumlaren, som vi trodde var lagad efter gårdagens besök av kunniga, var inte alls lagad och nu sitter vi här med två stora berg av blöt tvätt som inte torkar det minsta lilla på balkonen eftersom det aldrig slutar regna. En mycket trevlig dag med andra ord.

Pluttarna tittade på film i sängen efter dagis och jag passade på att föreviga.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0