Arg arg arg!!

Nu har Noelle förmodligen fått i sig gluten på dagis igen, en vecka innan det efterlängtade blodprovet dessutom. Just nu är jag så upprörd så jag skakar. Farmor hämtade idag på dagis och fick då informationen om att hon "bara ätit en liten bit vanlig panerad fisk". Som att det skulle spela nån roll att det bara va en liten bit?? Hon får fortfarande skador på tarmen som resulterar i näringsbrist osv osv och som tar lång tid att läka. FAN. Jag ringde både till dagis, dom sa då att dom inte visste om hon ätit det eller inte (bra koll liksom) och sen ringde jag till rektorn för att säga till att nu får rutinerna skärpas ordentligt. Vill inte va allt för negativ mot personalen på dagis för dom e jättebra förövrigt och det var en vikarie som gett henne fel idag, men det får bara inte hända! Nu kommer blodprovet möjligen att vara missvisande nästa vecka, och vi har bara väntat åtta månader för att se hur hennes värde förändrats. Det känns som att det förringas och som att alla tror att hon bara får lite ont i magen och sen är det bra. Hon är tre år gammal, hon växer och utvecklas för fullt och hon kan inte gå runt med nån slags kronisk näringsbrist pga att det inte sköts!
Fan va jag behövde ventilera, återkommer senare när jag lugnat mig lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0