Aj!

Försökte mig på att springa ikväll. Jätteskönt väder, massor med energi och bra musik på och så när ja sprungit i ca 15min så bara...AJ! Min jävla ljumske IGEN! Det var bara att sakta halta hemåt. Jag höll på att frysa ihjäl i mitt linne svettig som jag hade blivit. Jaha då får jag väl glömma mina joggingrundor på ett tag. Tror att jag ska gå till läkaren nästa vecka och kolla vad det kan vara, om det är en sträckning eller en muskelinflammation. Usch!!
Full rulle idag för övrigt, tidig mathandling, hämtning av barnen, tvätthängande på balkongen, sen födelsedagsfirande av Kristians farmor. På väg hem var det trafikstockning på V.Kattarpsvägen så vi fick ta en omväg, bara för att köra förbi Persborgstorget där en kille i 20-års åldern precis blivit skjuten i huvudet och dött. Jag är såå glad att vi inte bor på den sidan av Malmö längre. Bodde där i nästan sju år och trivdes jättebra men det är inte samma område längre. Egentligen inte samma stad heller, vill flytta utanför Malmö någonstans för barnens skull. Helt sjukt vad det skjuts i denna stan.


Ja torktumlaren e ju sönder...




Fina mössor som barnen fick av farmor och farfar!





En trött lilleman




Kommentarer
Postat av: Therese

Här ute på landet skall de sälja fler tomter, men det kanske blir lite väl lantligt för er? Vilka underbart söta mössor!

2011-08-22 @ 07:46:48
URL: http://www.rosakoriander.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0