Världens snällaste mamma

För snäll.... jag mår SÅ dåligt nu. Vi har räkningar på runt 25 000 denna månaden.. Sluträkningar på elen från förra lägenheten, medlemsavgift föreningen, dubbla amorteringar på lånen med sjuk ränta, startavgift på bredbandet...behöver jag fortsätta? Våra pengar räcker inte ens till räkningarna. Sparpengarna har gått på renoveringen och det är helt sinnesjukt. Min mamma som alltid räddar mig när något sånt här inträffar fanns där denna gången också. Jag har SÅ sjukt dåligt samvete nu, vill inte ta hennes pengar. Hon är liksom inte världens rikaste hon heller, medelinkomsttagare som de flesta andra. Vet inte hur jag ska kunna återgälda henne heller. Hon kräver inte ens tillbaka pengarna, men jag VILL ge henne...NU!  Fyyyyyyyy vad jag har ont i magen....


Kommentarer
Postat av: Jonna

Usch ja, det är hemskt när ekonomin inte vill gå runt! Men vad skulle man göra utan sina underbara föräldrar???

Ja, fatta att vi pratat i ett år! Var tar tiden vägen???

2008-10-26 @ 10:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0