Utmaning

Reglerna är följande:

- Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
- Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
- Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
- Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

1. Jag älskar att bada badkar.
2. Är sjukt rädd för spindlar och malar.
3. Jag vill ha ett barn till, gärna en pojke, om två-tre år ungefär.
4. Är  dock VÄLDIGT rädd för att gå igenom en förlossning till..
5.Älskar musik, har alltid velat jobba som DJ men aldrig förverkligat det.
6. Dricker för mycket kaffe.
7. Kommer att sakna ihjäl min dotter nu när jag börjar jobba på måndag!!


Jag har inte sju bloggkompisar att utmana!! De har redan blivit utmanade..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, sorry:)

2008-10-29 @ 22:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0