Massage

Har precis varit på babymassage, men tyvärr ville inte dottern samarbeta alls. Hon skulle absolut åla sig bort till bebisen bredvid för att dra i henne och blev jättearg när jag försökte få henne att ligga kvar på handduken. Sjuksköterskan som håller i det har varit väldigt noga med att poängtera att det alltid ska vara på bebisarnas villkor så det var bara för mig att titta på när de andra masserade sina bebisar som allihopa såklart låg som små änglar på sina platser.  Men då är ju älsklingen något äldre än de andra små som medverkar också så det har ju sin förklaring.


Kommentarer
Postat av: Miss Kay

Haha, låter som min tjej =) Nu har inte vi varit på babymassage... Men på alla andra aktiviteter med andra bebisar närvarande så är Tove aldrig still en sekund medan de andra ligger/sitter och tindrar med ögonen... ;-)

2008-10-14 @ 14:08:14
URL: http://kristinastridh.blogspot.com/
Postat av: lok

kan avslöja att min lille guldklimp oavsett ålder aldrig någonsin legat stilla och blivit masserad - han är för rastlös helt enkelt. vi var på babymassage ungefär 10 gånger och han tyckte helt enkelt inte om det. jag antog att de andra klorofomerade sina helt lätt innan de gick hemifrån. Speciellt hon med tvillingarna som masserade en i taget medan den andra storögt och förnöjt betraktade gruppen. Weirdos.

2008-10-16 @ 21:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0