Helgen slut

Då var man tillbaks i Malmö efter en helg hos föräldrarna. Det är verkligen uppskattat numera att bli ompysslad och slippa tänka på att laga mat osv. Försökte oss på att gå ut och ta en öl i fredags men lillan som blivit så fruktandsvärt mammig skrek och skrek så det fick vänta tills hon somnat ordentligt. Sen skyndade vi oss ner på stan och drack varsin öl och skyndade hem igen. Min mamma intygade att hon klarade av en skrikig bebis, och givetvis tror jag henne då jag var ganska jobbig som liten, men jag kan inte slappna av om jag vet att min dotter är ledsen. Jag fasar för jobbstarten om två veckor.........................

Kommentarer
Postat av: Jonna

Ska du börja jobba om 2 vecor? Heltid eller??? Förstår att du är nervös...

2008-10-20 @ 13:26:40
Postat av: Sandra

Ja jag börjar jobba heltid om två veckor :(

Det är tidigt men jag måste annars förlorar jag jobbet eftersom det är ett nytt jobb. Så sambon får va hemmapappa ett tag.

2008-10-20 @ 15:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0