Det där med inredning

Då har man varit ännu en sväng på IKEA idag. Jag och dottern promenerade dit för att handla smått och gott till nya lägenheten. Har försökt få tag på en saccosäck eller något annat mysigt att sitta på i barnrummet men utan lycka. Hittar ingen saccosäck och vet inte om jag ska köpa någon heller eftersom jag hört att de kan vara farliga för små barn. Å andra sidan så har vi ju inte planerat att lämna henne utan uppsikt i rummet så jag vet inte. Vill inte köpa någon stor fåtölj men vill ha en myshörna där vi kan sitta och läsa sagor i hennes rum. Någon som har något förslag??

En glad fis hos mormor:


Kommentarer
Postat av: Kristina

Hihi, vilken sötnos! :D

2008-10-20 @ 17:56:02
URL: http://kristinastridh.blogspot.com/
Postat av: freida

men d finns väl små mjuka fotöljer...

2008-10-20 @ 18:01:05
URL: http://idaliv.bloggagratis.se
Postat av: Jonna

Saccosäckar brukar de ha på Jysk annars... Men visst är det både bra och dåligt med dem... Gud vad söt hon är er lilla tös!!!!

2008-10-20 @ 18:10:57
Postat av: Sandra

Jo dom har på Jysk men tydligen i tyg och ej tvättbara om jag förstod det rätt. Inte speciellt bra till barn kanske..

2008-10-20 @ 22:34:36
Postat av: lok

jag har letat till C men inte hittat, de är svindyra! men tydligen finns det även för hundar nuförtiden. Hittar du som inte kostar multum så får du berätta för mig..

2008-10-21 @ 23:44:43
Postat av: Sandra

Så söt hon är Noelle. Riktigt charmig!

2008-10-22 @ 22:52:11
URL: http://mirakletochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0