Söndag

Tillbaka efter en helg hos föräldrarna. Sååå trött alltså..tröttheten efter arbetsveckan infann sig inte förrän igår och det känns som att jag kunnat sova en hel vecka. Dottern var jättetrött efter en händelserik dag och somnade redan vid sju ikväll vilket var ganska skönt eftersom jag själv är så avslagen. Sambon är hos en kompis och jag slappar. Ledig imorgon, eller snarare ledig för hemmastudier och ska skicka in en uppgift innan klockan två. Det känns som att vara tillbaka på högskolan igen...och jag som svor att jag aldrig skulle plugga igen. Men ok nu är det ju betalda studier så det får väl gå haha..Ska i alla fall bli skönt när lönen kommer i slutet på månaden och man blir lite rikare än vad man varit sista månaderna.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Förstår att du måste va helt slut!

2008-11-12 @ 18:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0